SERVİSLERİMİZ  

Destek Sözleşmeleri

Hizmet Kapsamı

Çağrı merkezinde yapılan herhangi bir olay kaydından kısa bir süre sonra kullanıcı çağrı merkezi uzmanlarımız tarafından aranır.Problem telefonda anlaşılmaya ve çözülmeye çalışılır.Bu aşamada telefon desteği ile çözülemeyen problemler level 2 düzey teknik destek uzmanlarımıza aktarılır.

Uzak İletişim Düzeyi

Bu aşamada sistem uzak bağlantı metodlarından biriyle yönetilir. Problem hakkında detaylı bilgi oluşturma ve derinlemesine anlayış kazanma çalışmalarının yoğunlaştığı aşamadır. İkinci seviye destek tipi kullanılır.

Yerinde Destek Düzeyi

Problem çözme işlemlerinin kullanıcı lokasyonunda gerçekleştiği aşamadır.Bu hizmet düzeyi basit donanım ve yazılım problemleri, bios güncelleştirmeleri ve işletim sisteminin tekrar yüklenmesi gibi işlemleri kapsar.Eğer sorun sistemle ilgili ve uzun zaman alacak bir sorun şeklindeyse sistem destek birimi haberdar edilir ve soruna konu olan cihazlar servis merkezimize taşınır.

Sözleşmeli Destek Düzeyi

Bu destek bakım sözleşmesi bulunan müşterilerimize sunulan bir hizmettir. Bu destek düzeyinin amacı verimliliği arttırmak, fiyat ve tutarlı servis avantajı yakalamaktır. Periyodik sistem bakım ve desteği zaman kazandırır, istenmeyen tecrübelere karşı koruma sağlar. Ayrıca sorunlu cihaz erine çalışır durumda başka bir cihaz şeklinde sistem işlevselliğini garanti eder. Süresi bir yıldır.